Nästan 100 000!…

Det är helt fantastiskt, och smått otroligt, men jag börjar faktiskt närma mig 100 000 besök i bloggen! Detta måste firas på något sätt, och jag tänkte faktiskt smygstarta redan nu med en ”kommentarsutlottning”!

Jag vet att det är en hög av besökare här dagligen, men liksom jag, så har de flesta inte tid och ork att skriva kommentarer överallt.  För att inspirera dig att lämna ett spår efter dig, så kommer jag från och med idag, och tills dess att besöksräknaren passerat 100 000 att ge varje kommentar en lott. Jag kommer att lotta ut 5 paket med blommor i olika färger och varianter. Egengjorda och köpta.
Det spelar ingen roll i vilket inlägg du kommenterar, jag blir glad över några rader vilket som!

Lime/turkos, rött, blått, rosa/lila, och blek pastell…

När jag väl kommit till 100 000, så blir det mer firande!…

Tusen tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

37 responses to “Nästan 100 000!…

  • Tina

    Åhhhhhhh vad mycket fint !! Grattis till så många besökare, det finns ju så mycket underbart att titta på !!!
    xx Tina

  • Pernol

    Grattis till dina 100.000 st besökare! Vilka fina blompaket. Dina egen tillverkade blommor är verkligen en fröjd för ögat!

    Vi ses på träffen!
    kramis Pernilla

  • Lena

    Hej!
    Du har så rätt så, man är för dålig på att lämna kommentarer efter sig, eller… ja, jag är det periodvis i alla fall. Och ändå vet jag hur mycket det betyder för mig själv. Jag är följare av en hel del bloggar, varav en av dem är din. Jag får skärpa mig med kommnetarerna 😉 Du gör mycket fina saker!!
    //Lena

  • Lisa

    Grattis till dina 100 000 besökare! Blommorna som du gör att alltid jättefina =)

    /Lisa

  • Yvonne

    Men vilka små gulliga paket du gjort
    100tusen, helt otroligt många besökare, får jag hålla på med tills………ja det kan jag inte ens räka ut,hihi
    Ha det gott Annica. (Själv bär det av till Kreta i efm)
    Kramar//Y

  • Sindra

    Så klart jag vill vara med och fira så många besökare hos dig!
    Jättefina blommor du gör! 🙂

  • karin/essmo

    Grattis, Wow! 100 000 besökare är ju galet mycket ! 😮 Förstår dock detta mycket väl, du gör så otroligt fina å välarbetade alster… Försöker att lämna ett par ord när jag är här å kollar .. 🙂
    Underbar layout här under, flaggorna är ju supercoola !
    Ha det fint,
    kram Karin. 🙂

  • Christine Schärfer

    Hej, det kommer inte att dröja länge för dig att nå 100000. Gillar allt du gör och tittar in här varje dag. Önskar dig en härlig vecka.

    Kram
    Christine S

  • Miaa

    Åh, tack för chansen att vinna dina fina blommor (och dom köpta, såklart!). Jag kommenterar ju ibland här, men som du själv säger, är det inte alltid man orkar eller faktiskt har lust att skriva just då!
    OM jag kommenterar i nästa inlägg också, får man en till lott, eller är det EN lott som gäller? Bara undrar, för jag är glad för denna enda lott!
    Tack för mycket inspiration!
    /Miaa

  • bili

    Grattis till så många besökare 🙂 Det är så trevligt att titta in hos dej, så det kommer jag att fortsätta med.

  • lisa

    Hej!

    Du är jätte inspireramde så jag förstår att många kollar in din blogg…själv prenumererar jag på den via google reader…generöst med blommorna! =)

  • Jenny

    Hej
    Ja varför är man så dålig på att kommentera. Jag är här och kikar så snart jag ser att du uppdaterat din blogg, men jag tror bara jag har kommenterat en gång. Skäms på mig. Men jag skall bättra mig, lovar jag nu!! För du har en inspirerande och härliga blogg som jag gillar. KRAM Jenny

  • Kathleen Lind

    Där fick du mig allt! Läser alla blogginlägg men kommenterar väldigt sällan, fy skäms på mig! Klart man vill ha lite uppskattning ibland så det vill jag jättegärna ge! För en nybörjare som mig själv är det underbart att människor som du bloggar, utan er skulle det inte finnas tips och råd till oss! Sen att få lifta alla LO man tycker är fina är också toppen, att ingenting i denna värld heter ”att stjäla”, min make har påpekat att det är nog enda gången man FÅR stjäla en idé av någon annan! Hur bra som helst…*s* Fortsätt att ösa idéer åt oss som inga har! Kram/Kathleen

  • Mona-Lisa Olbråten

    Hej Annica
    Du får mitt scraplivs första kommentar, jag tycker
    att du gör alldeles underbara blommor och väääldigt fina layouter. Otroligt inspirerande blogg!
    Vi har träffats ett par gånger på scrapträffar .
    Hoppas du fortsätter att inspirera!!!!!!
    Vänliga hälsningar Mona-Lisa

  • Gurkiss

    Gu vad roligt med snart 100 000 besökare 🙂

    STORT GRATTIS 🙂

    Underbara blommor 🙂

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

  • Mahlin78

    Stort grattis till alla besökare! 🙂 Åh underbara blommor till utlottning igen – håller tummarna för bättre tur den här gången! Kram, Mahlin78

  • Ciza

    Grattis till så många besökare. Det är du väl värd. 🙂
    Jag tror att 99% är dåliga på att kommentera. Man hinner inte, orkar inte fastän man egentligen skulle vilja och jag är en av dem tyvärr.

    Må så gott.
    Kram

  • Adina

    Jag blev väldigt intresserad av hur du gör dina egna blommor som du förvarar i små egengjorda påsar. Har du kanske en film på youtube.se du kan länka till mig eller förslag på youtube länkar som skapar liknade blommor som du? Väldigt fina, i like! Kram

  • Tina Westrin

    Grattis till 100 000 i förskott! Inte konstigt att så många är här och kikar. Du är ju en stor inspiratör! Tack för trevligt sällskap på scrapcaféet också förresten! Kram kram

  • Anita/AniLi

    Hej vännen, Grattis till så många besökare!!
    Kraaam

  • Britt-Inger

    Ja du, det är precis så man gör 😉 Det finns inte tid att sitta och skriva kommentarer till varje blogg man besöker, då har datan tagit över ens liv 😉
    Grattis till dina alla besökare och det är inte så konstigt att man inte vill kika in till dej och dina otroliga alster. Så klart man vill prova om man har turen på sin sida och vinna dom bedårande blommorna 😉
    Ha det gott.
    Kram, Britt-Inger

  • Annika

    Jag bekänner, jag hör nog till smygarna. Jag tittar gärna in här och inspireras, men lämnar nog aldrig några spår. Du gör så mycket läckra saker så jag kommer att fortsätta titta in här titt som tätt.

  • Catharina

    Stort grattis till alla din besökare.Jag instämmer också helt i att man inte hinner kommentera i allas bloggar.Men jag brukar iallafall alltid mig tid att titta in för man får alltid så mycket bra inspiration.Så tack för att du är en av dem som inspiraerer mig.
    Kram Catharina

  • Annelie

    Nästan 100 000 besök …oj vad kul!!
    Grattis!
    Och jag som har hittat hit för första gången -känns ju som om man har missat en toppenblogg 🙂
    Måste kika runt ordentligt lite senare.
    Blompaketen ser ju helt underbara ut!!

  • Agneta

    Stort grattis till alla besökare inte så konstigt för du gör fantastiska saker. Väldigt fina blommor du ska lotta ut. kram på dig

  • Lena. BE

    Åh men stort GRATTIS till alla besökare, jösses hela 100 000!! :-O Va roligt!!! 🙂
    Jättefina blommor!! 🙂
    Ha en toppenbra dag.
    Kramar från Lena

  • Birgitta

    Oj det är många besökare. Men inte så konstigt heller eftersom du gör så fina saker.
    /Birgitta

  • Helen

    Vilken kul idé med utlottning på kommentarer upp till 100000, nu är jag så sent ute så jag tror att du redan passerat 100 000 för länge sedan.

  • L8

    Tack för all inspiration!!!
    Kram

  • pojjo

    WOW… grattis till dig, men egentligen grattis till alla besökare för det är ren vinst att se din otroligt vackra blogg… WOW

  • Bettina

    Oj, vad myckert vackert det finns här inne, jag får såå mycket inspiration. Här kommer jag att titta in ofta. Självklart vill jag vara med o fira med dig. Tack o kram bettin

  • Jannice

    Vad spännande med så många besökare! Jag hoppas jag kommer upp i det nån gång jag med! 🙂
    Jättehärlig och inspirerande blogg!
    Jannice

  • Petra/Paradise

    Vilka generösa ”kommentar-gåvor” du delar med dig av!
    Du är en stor inspirationskälla för mig Annica!
    TAck för att du bloggar och delar med dig av allt fint!! 🙂

    MÅ gott!!

    KRAM Petra

  • Therese

    Tack för allt fint jag får se på din blogg, jag förstår att du närmar dig 100 000.//Therese

  • Sophie

    WOW, vilken generös utlottning du har!! Har sett dina hemmagjorda blommor förut och tycker de är sååå fina, skulle vara en ära att få använda de på nåt alster.

  • jasmin

    hej dina hemmagjorda blommor är jätte fina blev genast inspererad 🙂

  • Pillan

    Har letat efter en ”följare-knapp” men hittar ingen… måste leta vidare för jag vill absolut följa dej och dina underbara saker du gör. Tack för en lott till de fina blommorna! Vinner jag inte är jag glad i alla fall… men gladare skulle jag bli om jag hittar hur du gjort din tekanna som jag hittade på Inkidobloggen 😉
    Letar vidare i morrn… nu har tröttmössan åkt på!
    Natti natti
    -x-

Kommentera

