Jag älskar musik!

Idag handlar det om mig… I alla fall dagens layout. Jag gjorde denna utifrån en utmaning på AOS i våras. Utmaningar och skisser är bra för att komma igång!

Små ”flaggor” med bokstäver på.

Fastsydda bokstavs stickers.

En blomranka, och tagen med journaling som jag dolt bakom notpapperet.

Lite upprivet, sytt osv…

Rullat papper är snyggt tycker jag?

Även veckat papper…

Äntligen fredag!… Jag har ledig helg, men naturligtvis är det saker inplanerat i alla fall… Barnskalas och höststädning imorgon, men på söndag!… Se då ska jag på scrapträff! Åhhh så roligt det ska bli! 🙂

Ha en trevlig helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

10 responses to “Jag älskar musik!

  • Pernol

    Åååå vilken läcker layout! Så många detaljer att titta på.

    Tack för gratttishälsningen! Jo, vi ses på söndag. 🙂

    kramis Pernilla

  • Kamilla

    ÅÅh Annica, den är verkligen vacker, så mycket att titta på!! Älskar alla detaljer, det är så mycket fint att vila ögonen på 😀
    Snart är det dags för stor träffen, tiden går fortare än man tror!!
    Kram kram

  • Birgitta

    Underbar layout!
    /Birgitta

  • Jenny

    Jätte härlig LO!! Den åker ner i min lilla inspiretions mapp 😉

  • Åsa

    Bra ide medd att sy in det rullade pappret. Fick genast inspiration och ny idèe till projektet Semesterbilder.

  • Maiden

    Wow så läckert! Inser att det är länge sen jag var här å hälsade på så nu finns det massa godis att titta på! 😀 Gillar verkligen de olika typerna av snörning som e på layouten!
    Kram

  • Lotta

    Vilken LO
    Så många underbara detaljer och så mycket inspiration.
    Gillar det du gör, tycker verkligen att du fått till det här!
    Hoppas du får en bra vecka!

  • pia

    wow så flot layout med sååååå mange lækre detaljer
    knus Pia

  • Lena. BE

    Åååååh vilken vacker layout!! 🙂
    Många detaljer och i blått som jag älskar!! 😉
    Hoppas ni hade roligt på träffen i söndags?!
    Ha det så bra.
    Kramar från Lena

  • pojjo

    aaaaaahhh… gissa om jag får inspiration av dig… TUSEN TACK.
    SÅ himla snyggt allting

Kommentera

