Livet är som en såpbubbla…

Ibland inser jag att jag ”ligger efter” i mina uppdateringar? Jag lägger inte upp mina alster i någon logisk ordning i bloggen, utan uppdaterar lite ”hipp som happ”. Ofta blir det en salig blandning av relativt nyskapat, och sådant som är lite äldre… Nu har det väl inte någon direkt betydelse men ändå? Detta är i alla fall en layout som jag gjorde för ett tag sedan…

En underbar ram från Tattered Angels.

Distressade thickers.

Ja det var dagens snabba uppdatering! Jag har en ledig dag, och har just varit på en rejäl promenad i blåsvädret! Uppfriskande och skönt. Nu ska jag unna mig en pysselstund innan jag ska hämta vår dotter från skolan. Ha en underbar dag, och tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Livet är som en såpbubbla…

  • sussies

    Hej vännen! Vilken otroligt fin layout du gjort i milda färger och söta foton! Gillar sömmen runt kanten.
    Verkar som du hade kul på Formex-mässan! Ringer nån dag.
    Hur går det med fotoplanerna?

    Ha en bra kväll!
    Kramis Susanne

Kommentera

