Vintage Babyskor.

För ett tag sedan gjorde jag babyskor till ett litet projekt jag höll på med, nämligen detta. Jag gjorde en egen mall till dem, eftersom jag ville ha en sko som såg ut som mina skor gjorde när jag var liten. 
Här har jag gjort ännu ett par skor efter samma mall. Dessa blev det lite mer vintagekänsla på?

En liten närbild…

Om du är nyfiken på hur jag gjort dessa, så kan du ta en titt här! Jag gjorde nämligen en enkel beskrivning, och lade ut mallen hos Nettan.

Tack för besöket, och ha en skön helg! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Vintage Babyskor.

  • Miaa

    Vilka otroligt söta skor, ser precis ut som dom jag hade när jag var liten också, fast jag hade något högre.
    /Miaa

  • Mahlin78

    Åh vilka söta skor! Ska ta mig en titt på tutorialen, för detta måste jag prova 🙂

  • Yvonne

    Dina skor är helt underbara. STORT TACK för att du delar med dig av din alldeles egen mall.
    Ha en trevlig helg
    många kramar//Y

  • Tette

    Åh, du gör så många fantastiska saker.
    Hoppas att sommaren har varit bra.

  • Rimna

    Helt underbara Annica!!
    Du är så duktig!

    Skulle jag få låna mallen och ta med mig till en av mina kurser?

    Kram Anna Maria

  • Annelie

    Men du, de här var ju helt underbara, så verklighetstrogna med hål och sömmar!!

Kommentera

