Söt och tuff!

Snart är det helg! 🙂 Jag jobbar förvisso, men det gör inte så mycket… Jag är nämligen ledig nästa helg, och gissa vad! Då ska jag åka ner på Formex! Åhh vad roligt det ska bli! Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa till i Inkidos monter, så det blir nog en hel del att göra! 🙂

Det är inte så ofta som jag scrappar på mina husdjur? Vet inte varför?… Nu har jag i alla fall gjort det, och så här blev det!

Stämplarna kommer från ArticSisters. Visst är de coola?

Chipboard från Inkido, blommor och pärlswirls från Prima.

Ha en riktigt trevlig helg! Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Söt och tuff!

  • Lotta

    Åh, va kul att du ska på Formex, då kanske vi ses där, kommer att vara där torsdag-fredag. 🙂

  • lisa

    Den lon var verkligen tuff och söööt! ♥

  • Karin

    Wow, vilken tuffing!!! Så härligt att åka på Formex! Tack för att jag fick titta in här hos dig.

  • Marie/Mison

    Nä, nä – jag är inte ALLS avundsjuk. Jag la mina formexresepengar på ett nytt objektiv idag istället…. Kika runt åt mig är du snäll. Jag kan behöva lite kittips. Sem i veckan om Ni är sysslolösa och vill ha besök.

  • Alexandra

    Härligt foto och väldigt snygg LO! Stämplarna var verkligen läckra =)

  • Åsa

    Älskar att titta på dina detaljer, de ger både inspiration och nytänk till mig. Att jag gillar mopsar är ju inget minus heller 🙂

Kommentera

