Kort med Articstämplar.

Articsisters har roliga stämplar! Här kommer ett par kort, där jag har använt stämplar därifrån. Papperet på detta kommer från Prima.

Ett litet enkelt kort att sätta i en blombukett eller dylikt kanske?  Här har jag bara använt några spillbitar som låg framme på bordet. I alla fall två av dem är från Melissa Frances. De andra törs jag inte säga riktigt var de är ifrån… Minnet…

Mer blev det inte idag! Hur har du det på ”väderfronten”? Här är det riktigt pissigt kan jag säga! Jag ska inte klaga direkt, jag jobbar ju trots allt hela dagarna, och faktum är att det är rätt bra pysselväder?… 😉

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Kort med Articstämplar.

  • Monica

    Då har vårat pissiga väder kommit upp till er 🙂 För i Göteborg är det sommar och sol igen 🙂 🙂 Underbara kort du har gjort!
    Kram kram!

  • sussies

    Hejsan! Jättefina kort! Bra att använda upp spillbitarna oxå. Fast nu ser vädret ut att kanske bli lite bättre så nu får vi hoppas på sol för morgondagen.
    Trist att du börjat arbeta igen, sommaren är alltför kort.
    Hör av mig nån dag!
    Kramelikram Susanne

  • lisa

    snygga kort! min vän fick en tjej igår =)

Kommentera

