Till den lille gossen!

Här är en gåva till en nyfödd liten gosse. Jag har klätt en trälåda med papper från Magnolia och Pion Design. Stämplarna ovanpå kommer från Melissa Frances, Inkido och Joanna Sheen. Den rara ”spetskjolen” kommer från Inkido. 

 

Locket fick bli ett stativkort. Här finns plats att skriva en hälsning.

På insidan av lådan har jag också dekorerat lite med hjälp av stämplar,  och lite doodlat.  Jag har lagt upp några olika bilder av insidan här nedanför.

De små skorna gjorde jag en egen mall till, eftersom jag ville ha en ”äldre” modell än de som det redan finns mallar till på nätet. Dessa är mer lika de skor som jag själv hade som barn.

Det var dagens ”babytips” från mig! Tack för att du har tittat in! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Till den lille gossen!

  • ScrapLinda

    Ååååh, sååå fint!!! Du vill inte dela med dig av din nya mall?? Såna skor hade jag med när jag var liten…

  • Monica

    Så sött!! Skorna blev riktigt fina också 🙂 Kul att se en annan modell av dem. Ser precis ut som dem gjorde förr 🙂
    Kram kram!

  • Annica

    Jo… Jag ska faktiskt dela med mig av mallen framöver! Jag har fått ett par förfrågningar, så det kommer…

  • Sophie

    Såååå fina skor!! Kikar in i din blogg varje dag och inspireras av allt fint du gör.

  • pia

    så nydelig æske, nuttede sko og søde motiver og farver du har brugt, super smukt det hele.
    knus Pia

  • Maiden

    Är grymt imponderad!! Vilket jobb!!! Asken, stämplarna, staflikortet, skorna…. Sååå fint!! 😀

  • lisa

    Men det är ju helt sanslöst! vad mycket detaljer..otroligt vackert gjort!

Kommentera

