En altrad burk.

Nu har jag altrat igen… Denna har jag gjort av en plåtburk, som jag fick av en vän. Sådana gåvor är bra… Papper, och Crepe Papper på denna, kommer från Melissa Frances.

Det supersöta rutiga bandet har jag glömt var det kom ifrån?…Ja se minnet… Om du känner igen det, så säg gärna till! Jag vill ha mer av det!

Blommorna har jag vikt ihop, och limmat fast på burken. Mellanrummen fyllde jag ut med crepe papper. Mycket användbart!

Jag använde även crepe runt om kanten. Det ser nästan ut som grädde? Eller kanske inte? Ja, ja, jag tycker om det i alla fall!

Hoppas att du har en underbar helg! Tack för att du tagit dig tid att titta in hos mig! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “En altrad burk.

  • Marleen Sonesson

    Helt underbara blommor du har gjort! Du gör superfina saker!

    Hälsningar Marleen

Kommentera

