A piece of cake.

För ett tag sedan så gjorde jag en tårta till Inkido.  Jag har gjort den av en plastburk, och Inkidos härliga mulberrypapper. Om du vill se hur jag har gjort, så titta här.

Här har jag dekorerat tårtan på ett annat sätt, nämligen med mina egengjorda jordgubbar. Det var väl ursprungligen meningen att dessa skulle användas som nåldynor, men detta går ju åxå bra?

Om du gillar dem, så kan du titta in till Inkido, och lämna en kommentar i inlägget. När jag har min nästa bloggdag där, så drar jag några  som får ett par ”gubbar” hem i lådan. Jag blir naturligtvis glad om du lämnar en rad här med…

Så här ser tårtan ut öppnad. Nu ligger jordgubbarna inuti igen…

Slutet på min semester närmar sig med stormsteg… Fy så fort det går! Men jag ska inte klaga, för  år har jag i alla fall haft tur med vädret!
Med det sagt, ska jag faktiskt gå ut i solen nu, och dricka en stor härlig mugg med kaffe! ♥

Tack för besöket!

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “A piece of cake.

Kommentera

