Ett enkelt inbjudningskort.

Jag tror att jag uppdaterar för sällan?… Jag har ca 30 utkast med alster, liggandes ovisade här i min blogg… Det är ”tur” att min semester snart är slut, så det blir ”ordning på torpet” igen! 😉

Jag har just kommit hem från en härlig helgtripp till Lycksele. Vi har hälsat på min vän Camilla, och hennes rara familj! Tusen tack för allt! 🙂
Vi tog oss också en tripp förbi Marie, och tiggde en kopp kaffe på väg hem. Tusen tack för den med! Vi kommer nog snart igen… 😉
Lite trötta är vi allt nu, efter allt kuskande…. Därför blir det ett väldigt kort inlägg, och en tidig kväll för mig idag!

Här är ett enkelt kort gjort med Inkidos produkter.

Väldigt praktiskt med dessa färdiga, och snygga kuvert!

Tack för besöket! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Ett enkelt inbjudningskort.

  • Kamilla

    Det var så underbart roligt att ha er här !!!!
    Ni får ta ägget och komma på en tripp nästa sommar också 😆 våran raka fina gård står ständigt till förfogande!
    Underbart kort, som jag fått klämma och känna på live, det är superfnt!!
    Kram kram

  • Tina Westrin

    Mycket fint kort! Blev så konfunderad över datumet bara. Är det bara ett ”låtsaskort”? Den 10 aug är inte en lördag…

  • Annica

    Ja men visst är det så Tina! Helt ”fejkat” alltihopa! 🙂 Vi skulle göra bröllopsinspirerade alster hos Inkido inför prinsessbröllopet. Jag bara drog till med ett datum som lät bra… 😉

Kommentera

