En altrad burk.

Midsommar är över… Hoppas att du har haft det skönt! Jag har umgåtts med familj och vänner, och haft det bra.
Dagens pyssel blir en altrad burk. Papperen är från Theresa/Pysselgummans förra kollektion. Jag gillar dem lika mycket som den nya kollektionen.

Ett litet fågelbo på toppen. Lite kunglig känsla på pippin passar väl nu efter all bröllopsyra?

Här syns fågeln lite bättre. En krona på huvudet, vingar av kakpapper och en spira fick ge kunglig glans.

Har jag sagt att jag har semester?… Man kan inte tro det eftersom solen skiner för fullt! Jag brukar ha rätt ”mediokert” väder på min semester, men detta är toppen!!! Jag njuter för fulla segel! ♥
Jag borde verkligen göra en ny header till bloggen… Men eftersom jag har semester, så  får det vänta tills det blir dåligt väder flera dagar på raken… Eller så väntar jag ett tag till, så kan jag göra en höstinspirerad header på en gång?…

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “En altrad burk.

Kommentera

