Det är inte alltid bara solsken…

Idag skiner solen! Hurra! 🙂
Den här layouten handlar förvisso om motsatsen, men jag visar den idag ändå. Allt material kommer från Inkido.

Jag har målat med akrylfärg, och vit gesso på wellpappen. Sedan har jag distressat lite, för att försöka efterlikna bakgrunden på fotot.

Den stora blomman har jag gjort själv, och den lilla har jag sprayat med mist och embossat på.

Härligt mulberrypapper, som man kan ha till nästan allt! Här har jag sytt en rynksöm i det, och satt fast på layouten.

Titelbokstäver som jag har skurit ut med Gazellen, och satt ihop i lager. Sedan har jag sprayat mist på dem, och chalkat kanterna.

Det var dagens inlägg! Nu ska jag gå ut i sommarsolen, som behagar besöka oss idag!

Tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Det är inte alltid bara solsken…

Kommentera

