Vinnare av gula blommor, och lite information!

Så var det dax att avslöja de gula blommornas nya adress! De kommer att flytta till Cattis! Maila mig din adress, så skickar jag blommorna asap!

Jag gillar att göra egna blommor och annat. På sistone har jag gjort tygblommor, eftersom jag hade behov av några! Vi får väl se hur många jag har användning för? Det kanske rakt blir några över?…
Kan det finnas något behov av sådana här hos någon tror du?

Nu till något helt annat, mycket roligt!

Ni missar väl inte utsällningen av scrapbookingalster som kommer att visas hos:

Utställningen består av alster som DT tjejerna skapat.

Datum: Lördagen den 12/6

Tider: 10 – 14

Lokal: Kungstensvägen 3, Vännäsby

Tag möjligheten och ha en ”shoppinglördag” hos Nettan! 🙂 Träffa alla i DT gänget, eftersom vi ska vara där och pyssla. Umgås med oss, och få förhoppningsvis med dig lite inspiration hem! Vi kommer att göra vad vi kan för att få dig pysselsugen!  

Eftersom jag ingår i Nettans team så kommer jag självklart att finnas på plats, så jag hoppas verkligen att vi ses där! ♥

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Vinnare av gula blommor, och lite information!

  • Lena BE

    Åh vilka jättesnygga blommor du har gjort!! 🙂
    Jag gillar verkligen dessa färggranna blommor.
    Hoppas allt är bra med dig?!
    Ha en toppenhärlig sommar och ha så kul hos Nettan.
    Kramar från Lena

  • Mummylade

    vilka supersöta blommor, wow! Dom skulle gärna få bo hos mig 😉

  • sussies

    Urgulliga blommor, dom skulle passa mig bra!;-) Hoppas ni får riktigt roligt hos Nettan i juni!

    Ha en mysig helg och vi ses väl på onsdagkväll?

    Kram Susanne

  • Anita/AniLi

    Söta blommor du gjort och vem blir inte glad över att få dessa!
    Tråkigt att Vännäsby ska vara så långt borta bara, annars hade jag gärna kommit! Åkte ju förbi där förra sommaren men tänkte inte på att ”Nettan” håller till där.
    Ha det så gott!
    Anita

  • Cattis

    Vill tacka så jättemycket för de gula blommorna, de var jättesnygga. Lovar att de kommer att komma väl till användning 🙂
    Tusen tack för din generositet 🙂
    Ha det så gott tills vi hörs igen / Kram kram

Kommentera

