Vill du ha blommor i blått?

Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag haft lite ”extra” pyssel lust. Jag gillar att göra blommor, och nu har jag gjort några extra som jag tänkte ge bort! 🙂

Den första förpackningen som jag kommer att skicka iväg går i blå/turkos. Det kommer ett par färger till lite senare… Håll ögonen öppna om du inte gillar blått!  
Om du skulle vilja ha denna förpackning med blå blommor, så skriv några rader i min blogg! Om du skriver i detta inlägg, eller något annat spelar ingen roll, kom bara ihåg att skriva att du vill ha blommor!

Om du är så snäll att du tipsar om min lilla ”give away” i din blogg, så skriv det åxå! Då ger jag dig dubbel chans att vinna. Dvs en kommentar = en ”lott”. En kommentar + att du för det vidare = två ”lotter”!

Jag tar hjälp av random.org för  att hitta en vinnare. 🙂

Ha en riktigt skön Kristihimmelfärds dag!

Ps! Du har till och med söndag den 16/5  på dig om du vill ha en chans att få lite blommor! Jag drar en vinnare på söndagkväll. Ds. 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Vill du ha blommor i blått?

  • Pysselmaja

    Hej! Wow… vilka snygga blommor * tittat storögt*. Jag vill gärna vara med i din lilla utlottning=). Jag Har även gjort ett inlägg om din ”give away” i min blogg men kunde inte få med någon bild, men jag har länkat hit.

    Mvh Emma

  • Elisabeth Coursell

    Wow, vilka snygga blommor och förpackningen ser ju riktigt ”profsig” ut.

  • Anita/AniLi

    Så generöst av dig!
    Vill gärna vara med i utlottningen av dessa blå blommor.
    Tipsar om din ”give away” i min sidebar !

    Ja så vill jag också säga att det är roligt att du vill vara med i min BlogCandy, och önskar dig nu lycka till!

    Kraaam
    Anita

  • Gunilla

    Vilka fina blommor, jag läser ofta din blogg men är tyvärr så dålig på att lämna kommentarer. Tar gärna en lott och hoppas på turen. 🙂

  • Therese

    Superläckra blommor, klart jag hoppas turen är på min sida. Jag tipsar självklart om detta i min sidebar.//Therese

  • EmmJa

    Vilka snygga blommor! Självklart vill jag också vara med och hoppas vinna dessa underbara ting 🙂
    Är ofta inne hos dig och hälsar på, men lämnar få kommentarer efter mig.

    Ha en skön dag!

    Kram
    Emma

  • bili

    Vill gärna ta del av din utlottnning av så vackra blommor.

  • Tina Westrin

    ÅÅååå, vilka fina blommor! Blomproducenterna får se upp för dig! Självklart skulle jag vilja använda dina tjusiga blommor att scrappa med! Tyvärr har jag ju ingen blogg men en lott räcker ju om man har turen på sin sida! 😉

  • Mia

    Jag prövar lyckan för blommorna är ju så vackra! Har länkat till dig i min sidebar!!
    Kram

  • Malin

    Vilka snygga blommor du har gjort! Jag har en LO på gång som de skulle passa perfekt på. Jag har länkat och skrivit om din give away i min sidebar. Med två lotter till chans att vinna de snygga blommorna, så håller jag nu tummar och tår att just jag vinner!

  • Malin/Turbomalin

    Wow, vilka blommor! Klart jag vill vara med i utlottningen.

    Jag har dessutom lagt ett inlägg i min blogg om dessa underbara blommor. du hittar det här:

    http://enting.net/malin/2010/05/14/vinn-vackra-blommor-i-blatt/

  • Anneli

    Wow… vilka snygga blommor , du är otrolig Annika allt du sätter i dina händer blir så snyggt!!.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av dessa blå blommor.Tipsar om din ”give away” i min sidebar ! 🙂

    Kram Anneli

  • L8

    Helt underbara turkosa blommor och som vanligt med en matchande förpackning à la Annica!! Allt du gör är alltid en totalupplevelse 🙂
    Jag har även länkat i min sidebar.
    Kram

  • Bic

    Hej, vad du är duktig på att pyssla och helt underbara blommor du pysslat fram, såklart jag vill få chansen att vinna dessa. Trevlig söndag. Kram Bic

  • Tanja Svensson

    Jatack! Jag vill gärna ha blommor. 2 lotter tagna, direktlänk: http://personligpragel.blogspot.com/2010/05/vinna-bla-blommor.html

Kommentera

