Söt(t) som socker.

Oj oj oj! Ibland blir det verkligen ”skåpmat” i uppdateringarna? Det var ett tag sedan jag gjorde den här layouten, jag minns faktiskt inte riktigt när det var? Jag minns dock att jag såg en layout hos någon på nätet, och ritade en grov skiss efter den. Någon som känner igen något?

Jag lägger in några detaljbilder också. Här ser du några mönstrade bokstavsstickers, som är ”äldre än gatan”. Har ingen aning om var de kommer från?

Lite chipboard som jag målat med akrylfärg. Små solfjädrar av kakpapper, med lite bling. Diverse blommor.

Mer av diverse blommor. Wellpappen är sån där vanlig well som man använder till att slå in porslin osv. Layouten blev nog gjord innan all fin ”scrapwell” kom ut i butikerna?

Ja så var en helg åter till ända, och en arbetsvecka väntar igen. Jag har blivit förkyld, och jag hoppas verkligen att det inte blir så mycket utav det hela! Jag har varken lust, eller tid att vara sjuk!  Någon som har en riktigt bra huskur att tipsa om?

I övrigt kan jag tala om att jag har haft skaparlust de sista dagarna, och jag har knåpat ihop några små gåvor. Gåvor som jag faktiskt tänker ge bort till några av er rara människor som besöker min blogg! Håll ögonen öppna framöver, så ska jag lägga ut bilder på mina  presenter. Kaske en kan hamna i din brevlåda? Vi får väl se om det är något som faller dig i smaken?…

Tack för idag!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Söt(t) som socker.

Kommentera

