Scrappat med kit.

För ett tag sedan fick jag genom Scrapptorget ett kit från Ulla på Tant Scrappa. Det var papper som passade utmärkt till en liten doppresent!

Jag altrade en presentförpackning med papper, tårtpapper, trädekos, blommor, border punches osv.

Inuti finns ett ”dopljus”.

Även insidan av förpackningen fick sig en omgång av dekorering. Lite papper, border punches och stämplar fick hjälpa till.

I botten blev det ett tårtpapper, stämplar, en blomma och några halvpärlor.

Så här ser det ut med ljuset framställt.

Jag dekorerade även ljuset lite. Ulla har så söta små kors, som passade superbra till just detta.

Eftersom jag hade material kvar, så gjorde jag ett matchande kort också. Spillbitar fick bilda en bakgrund till den passande versen.

Visst är det en fin ”dopvers”?

Baksidan av kortet fick min fina scrapptorgsstämpel på sig!

Det blev ett långt inlägg, med många bilder idag… Tack för att du tog dig tid att hänga med ända till slutet! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Scrappat med kit.

  • Tette

    Så fint du har gjort och vad fin din nya blogg har blivit. Jättebra digiscrappat och du, typsnittet ser jättebra ut och jag tycker det går alldeles utmärkt att läsa.

    Ha en riktigt härlig Valborg.
    Scrap-Kram Tette

  • Tina Westrin

    Wow, vad fint! Blir säkert mycket uppskattat!

  • sussies

    Jättefin dopask med alla söta detaljer. Den som får den blir alldeles säkert helt tagen!
    Wow du, vad läckert fotot blev som Carola tog, me like a lot!!!!!!!! 🙂

    Det måste vi göra nån dag oxå, kul att leka med kameran.

    Varm vårkram från Susanne

  • Anita/AniLi

    Åh, vilken vacker ask!
    ”Dopversen” passar ju bra in här. Har du skrivit ut den på datorn?

Kommentera

