Hjärtliga Gratulationer.

Idag känns det extra lämpligt att publicera denna lilla ask! Vi har varit på hundutställning med vår lilla mops, och hon blev BIR (Bäst I Rasen) och kom tvåa i Gruppfinalen. Det var hennes första utställning (inofficiell) och hon uppförde sig jättebra! Så hjärtliga gratulationer känns passande till henne! 🙂

Rosorna på locket har jag gjort av papper ur samma serie som burken är klädd i. De är väldigt enkla att göra, och går att variera rätt bra. 

Bladen var lite för intensivt gröna tyckte jag, så jag har spayat dem försiktigt med vit mist. Det ”tonade ner” dem så att de passade bättre.

Allt material till denna kommer från Inkido!

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Hjärtliga Gratulationer.

  • Miaa

    Men så fin! Och rosorna är underbara! Har du rullat ihop dom och limmat undertiden, eller håller det ihop ändå?
    Att ”bleka” ner färgen lite genom vit mist är ju jättesmart! Det ska jag komma ihåg!
    /Miaa

  • Emmja

    Så jättesöt liten ask! Rosorna är underbart fina. Roligt att kunna få dem precis matchade med resten av asken.

    Ha en fortsatt skön helg!
    /EmmJa

  • Marie/Mison

    Åh – en sån vill jag ha när jag fyller år…! Den är helt underbar! Grattis till lilla fyrfotingens fina placering.

Kommentera

