En bok av Deep Edge Canvas.

Våren närmar sig med stormsteg, och därför blir det mer vårkänsla på dagens inlägg!
Denna lilla ”bok” är gjord av två deep edge canvas 20*20cm. Detta är framsidan. 

En detaljbild på bla annat den söta stämpeln med klockan. Jag tror att den kommer från Magenta Stamps? Jag gillar den!

På den ena sidan har jag satt en stängning med hasp, och på den andra sidan sitter det gångjärn.

 

En enkel baksida blev det.

Så här ser det ut när man har öppnat den. Två sidor med tittskåpskänsla, som man kan inreda hur mycket som helst.

Detta är den högra sidan. Jag har använt papper från Prima, G 45, Basic Grey och Inkido. Bilen är klippt ur papperet från G 45. Titeln har jag skurit ut med Gazellen och färgat in med distresser. Staketet är gjort med en punch från Martha Stewart.

Här är den vänstra sidan. Blommorna kommer från Prima och Inkido, samt en stor blomma i filt som jag inte minns vart jag hittat. Pebbles från Prima, och kronan kommer från Tattered Angels.

Här nedan följer ett par detaljbilder.

 

Ha en riktigt skön helg, och tack för titten! ♥

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “En bok av Deep Edge Canvas.

Kommentera

