Fokus på fotografen?…

Här kommer en layout som jag gjorde för ett par veckor sedan. Den är gjord av Bo Bunnys nya snygga papper. När jag såg dessa, visste jag direkt att jag ville scrappa med bilder i serie. Tyvärr hade jag inga själv, men jag hade sådan tur att jag fick förtroendet av Anzi Dahlin att scrappa dessa fina bilder på deras rara barn. Tack för det!

Jag maskade en cirkel med distresser, och satte svarta rhinestones i den för att den skulle synas tydligare. ”Fokus” och ”på” är olika thickers. ”Fotografen” är skrivet direkt på papperet.

Det söta pärlbandet sydde jag fast, för att det skulle synas lite bättre.

Journaling, och ett dekorativt hörn från Tattered Angels.

Årtal med en ram av grungeboard, och lite blommor.

Kronan är också från Tattered Angels. Jag har embossat den lite med guldpulver, och satt dit ett par stenar.

Hoppas att du njuter av påsken, och tack för att du har tagit dig tid att titta förbi hos mig idag!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Fokus på fotografen?…

Kommentera

