Song Bird.

Här är en layout på min lilla sångfågel! Singstar är bra underhållning! Både för mamma och dotter… 😉

Som vanligt har jag svårt att låta bli att sy på mina alster! Här blev det dock inte så mycket? Bara på fotografierna, och en ram…

Blommor, stämplar, chipboard och rub ons…

Jag älskar denna stämpel! Dock minns jag inte varifrån den kommer? Kanske du vet?

Nu måste jag lämna datorn! Har inte tid mer… Greys Anatomy har börjat…

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Song Bird.

  • Marie

    Lovely love! Knasiga kojjan var kanon, men trötta barn orkade inte klappa på dina jobbarkompisar.

  • sussies

    Jättefin!!! Gillar hur du alltid syr så snyggt på dina alster!
    Hoppas du mår bättre idag och att medicinerna hjälpte lite.

    Kramis!!!

  • Marit

    Härlig LO med söta foton!
    Kul att se när någon scrappar foton där det faktiskt ”händer något”.
    Det är så ofta det bara är porträttliknande bilder.

    Jättesnygg!

Kommentera

