Och vad kallar man detta?…

Jag har haft en otroligt trevlig helg! Scrapträff i dagarna två, med härligt underhållande sällskap och mycket pyssel! 🙂  
Jag har inget att visa från träffen ännu, men i stället visar jag en liten smyckeshängare som jag altrat åt Inkido. Jag gjorde denna för en tid sedan och det var riktigt roligt! Lite pillrigt att få till livet bara… 😉

Ett halsband, och en axeldekor fick det bli för att ”piffa till det”.

Urringning och midja med spets.

Och slutligen själva kjolen!

Så här såg den ut när den fyllde sin funktion som tillfällig bandförvaring.

Det var allt för idag! Jag är, trots att jag gjort förvånandsvärt lite, helt slut efter helgen! Kan det vara åldern? Eller kanske det är en elak liten bacill på gång?… Hmmm… Pest eller kolera… 😉

Tusen tack för besöket, och ett extra tack till alla som var med och gjorde helgen till en fullträff!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Och vad kallar man detta?…

  • Anita/AniLi

    Jag tycker att alltihop var piffigt! Såå läckert! Jag förundras varje gång jag besöker din blogg.
    Kram
    Anita

  • Miaa

    Ja, det här var en vacker smyckeshängare. Otroligt vad du kan!
    Ha en riktigt trevlig måndag!
    /Miaa

  • Camilla Millas

    Underbar smyckeshållare! Du gör så fina alster sp jag blir stum varje gång!

    Kram på dig!

  • Karin/essmo

    ååå kära nån! 😮 Vilken grej ! Ser ut å ha varit riktigt pilligt, men den är verkligen heeeelt underbart fin! Vilka detaljer! 🙂 Du är juh så grymt bra!!
    kram!

  • Monica

    Såg denna på Inkidobloggen och jag måste ju bara säga att den är helt otroligt fantastiskt vacker!! Du överträffar dig själv hela tiden med dina ursnygga alster. Helt fantastiskt! Du är en underbar inspirationskälla 🙂
    Kram kram 🙂

  • Marie

    Superfin! Den är finare än vad du beskrev i helgen! Tack för en fantasktiskt trevlig helg själv! Vi var ganska slut i bilen på väg hem igår också…. Bassiluskan kanske har slagit till, men jag tror ändå mer på att vi är scrapbakis!!

  • sussies

    Jättesöt! Tack för en underbar helg tillsammans! Nog känns det i kroppen att man suttit och scrappat en hel helg men det är det värt för kul var det med gott fika och fint sällskap.

    Kram!

  • Tina Westrin

    Wow! Rolig idé, fin kreation och jag gillar färgkombinationen! Tack för rolig helg, iaf lördagen, söndagen vill jag helst glömma! 😛 Mår bättre nu, men inte riktigt hundra…

  • Therése

    Oj, så enormt fin! Du är bara så fantastiskt duktig!! =)

Kommentera

