Dagsarkiv: 15 mars 2010

Blommor är en hälsning från en annan, fullkomlig värld…

Så är jag hemma igen…
Det har varit en fantastisk helg i Göteborg, och jag är så full av intryck, och skaparglädje! Hela teamet på Inkido är underbara, och jag har verkligen känt mig välkommen! Tusen tack för allt!
Jag vill även säga varmt tack till alla butiker, med härliga representanter, som besökte Inkido under helgen! Utan er hade det inte blivit så roligt och lyckat! 🙂

Eftersom jag var tvungen att åka lite tidigare än de andra på söndagen, så var det inte meningen att jag skulle ha någon ”egen” workshop. Efter ett sent återbud, blev det dock så att jag visade hur man gör en plånbok, med plats för en hög med tags, och dekorationer. Jag visade även hur man gör blommorna nedan, och en annan liten pappersblomma. Väldigt snabbt och improviserat blev det, men jag hade i alla fall väldigt roligt! Jag hoppas att de som ”lekte” med mig under lördag och söndag också blev nöjda?
Här är blombuketten som jag visade som inspiration.

Krukan är vikt av ett 12*12 papper, men det hann jag inte med att visa hur man gör… 😉

Jag har under helgen även fått träffa en av mina scrapfavoriter, Anne Kristine. En så fantastiskt trevlig, och go pysslare! Hon har under helgen fått mig att inse det fantastiska med stämpling/maskning! Jag har inte riktigt fått kläm på det tidigare, men nu ska här testas! Tack för det! 🙂

Summa summarum kan sägas att jag är trött, men väldigt nöjd med min helg! Nu ska jag försöka att ladda batterierna så gott det går under veckan, för till helgen smäller det igen…. High Coast Scrap har pysselträff för 130 pers! Det är bara till att börja packa!… 😉

Tusen tack för besöket!