Kort i turkost och mintgrönt.

Ett till kort i färgkombinationer som är ”nya” för mig! Detta är verkligen jätteroligt! Att leka med färger tänker jag på då… Denna gång blev kombinationen turkos/mintgrön.

En väldigt enkel insida, till ett lite stramare och ”grabbigare” kort.

Och en baksida i samma stil.

Det var allt för idag! Nu är det bara en dag kvar… Jag åker till Göteborg och besöker Inkido i helgen! Det ska bli roligt!

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Kort i turkost och mintgrönt.

  • Lena

    Hej!
    Vilket fint kort. Så effektfullt med de färgerna ihop och sömnadskanten med det svarta.
    /Lena

  • Monica

    Superläckert kort! Det är en helt underbar färgkombination 🙂 Kul att du ska till ”min” stad Göteborg! Synd bara att vädret är kasst och grått. Du skulle varit här för några dagar sedan då solen lös i flera dagar i sträck! 🙂 Kändes hoppfullt att våren var nära. Nu känns det som vintern kommer tillbaka… Oj vad negativt detta lät insåg jag… Iallafall, jag hoppas du får riktigt trevligt i denna underbara stad trots vädret 🙂 Stora kramar och välkommen till ”rätt sida landet” hihihi 🙂

  • Britt-Inger

    Jättesnyggt kort och färgnyanserna är så mysiga 🙂 Läckert med M:S punchen på baksidan. Tack för den idéen 😉
    Ta det nu lugnt efter vägarna till Göteborg, så syns vi nästa helg.
    Kram, Britt-Inger

  • jenny/e.j.m

    Åh vilket fint kort!
    Grodan med texten är det en stämpel?
    Var finns den att få tag på. Den var så läcker!

    Ha det så kul i Göteborg och Inkido.
    Så roligt, dit skulle jag oxå vilja åka ngn gång=)

    Kram
    Jenny/e.j.m

Kommentera

