Kort till alla hjärtansdag!

Innan Allahjärtansdag blev det några kort gjorda. Jag har inte kommit mig för att visa dem här tidigare, men bättre sent än aldrig?
Det första är gjort med produkter från Melissa Frances.

En enkel insida.

Och baksida…

 

Här är ett kort gjort av material från Pink Paislee. Jag fick detta i ett paket från Little Yellowhouse Kits! Duktiga Marie plockar ihop fantastiska kit!

Insidan.

Baksidan.

Ja  allahjärtansdag har ju passerat, men det finns ju nya högtider framför oss! Till påsk kan man ju göra mycket härligt pyssel! Det enda jag saknar just nu är roliga och fina papper i påskfärger? Är det någon som har några bra förslag på märken/butiker med kul material till påsk?

Ha en skön helg, och tusen tack för besöket!

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Kort till alla hjärtansdag!

  • Lena

    Hej!
    Du skriver att kortet var enkelt, men ibland behövs det inte mer. Det var fint!!! Med tanke på papper så tror jag att Making Memory har gjort en serie nu som är väldigt färgglad, men då vill det ju till att man gillar det. Ha en trevlig helg!! Kram Lena

  • majamelon

    Underbara små kort! Så sött med sömmen på =D

    Kram

  • sussies

    Jättesöta kort och så fint med sömmarna!

    Kram Susanne

  • Anneli

    Så underbara kort Annica, jag gillar när du har sytt på dem det blir så snyggt. Har börjat använda symaskinen mer och mer det du som har inspirerat mig till detta 🙂

    Kraaaaaaaam Anneli

Kommentera

