Förvaringsburk?

Så var det helg igen! Jag jobbar, men det är ändå skönt att det är helg! Dessutom lyser solen, och då blir allt så mycket roligare!
Här är en liten burk som jag gjorde för ett tag sedan, med nya papper och wellpapp från Inkido.

Ha en riktigt skön helg, och tack för att du har tittat in hos mig!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Förvaringsburk?

  • sussies

    Hej vännen! Vilken söt burk du gjort med Inkidos wellpapp!
    Gillar bägge dina alster här nedan, de är såååååå söta!!!

    Hoppas du får en mysig helg trots att du jobbar och att ni får en mysig hjärtedag oxå!

    Hoppas oxå att Moa är pigg nu! Slå gärna en signal när du har möjlighet.

    Hjärte dig!
    Susanne

  • Kicki

    Sååå vackra alster du gjort!! 🙂

    Önskar dig en härlig Alla Hjärtans Dag.

    kram
    Kicki

  • chlasan

    Jättefin! Du är verkligen finurlig och kreativ, tack för inspiration! p.s du har en sak att hämta i min blogg. /Milou

  • chlasan

    Hmm, om du inte ser min adress så är det iaf: chlasan.wordpress.com 😀

  • Mimi

    This is just gorgeous!

Kommentera

