Marvelous Magical Marquee Card

Jag hittade en kul kortvikning på nätet, som jag var tvungen att testa! Jättekul var det, och kortet kan nog varieras i evighet? En video teutorial finner du här.
Jag har använt produkter från Pink Paislee.

När man öpnar kortet kommer det roliga… Ett nytt motiv börjar synas.

Ju mer du öppnar, desto mer ser du.

Och här ser du hela Amor! Jag satte en liten ”checkbox” under som mottagaren får kryssa i också.

Jag färglade motivet ytterst lite. Dels för att jag tyckte att det passade, och dels för att det inte är min starka sida att färglägga…

En enkel baksida, med Scrapptorgets inspiratörsstämpel. Gulliga Yoli har fixat sådana till hela gänget! ♥

Hoppas att du har haft en trevlig helg!

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

One response to “Marvelous Magical Marquee Card

Kommentera

