Stafflikort.

För ett tag sedan hade Yoli en utmaning på Scrapptorget, som gick ut på att göra stafflikort. Jag hakade på, och här är min variant av kortet. Jag har bara lagt in en ”hög” med bilder här. Jag tror inte att det behövs någon beskrivning?

Här är ett par bilder, på fågeln med bomaterial i munnen, och själva boet.

 

Stämpeln är gammal, men underbar! Jag vet inte var den kommer ifrån? Någon annan som vet?

 

Idag fick jag hem ett fantastiskt kit från Little Yellow House Kits! Det är riktigt kul att köpa kit faktiskt! Och praktiskt att få hem en hel låda med färdigmatchade produkter… 🙂 Om jag håller tummarna allt som går, så får jag kanske lite scraptid till helgen. Det skulle vara så roligt att ”sätta tänderna i detta”!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Stafflikort.

  • Miaa

    Vilket fantastiskt vackert kort! Älskar det lilla fågelboet och det fina citatet!
    /Miaa

  • Lilo

    Men wow! Och med en fågel på och allt, fantastiskt vackert! Sitter och letar stafflikort, funderar på att tillverka ett själv men måste klura ut hur man gör också. 😉

  • Kamilla

    ÅÅÅh sååå fint!!!
    Jag måste också testa stafflikort! 😀
    Kram kram

  • Sandra

    Det var ett riktigt vackert kort. har aldrig sett den vikningen förut. Många fina detaljer också=)

    ha en mysig helg!

    Kramelikram<3

  • sussies

    Ååååhhhh, vilket vackert kort! Fågeln, det lilla boet och citatet är jättefint! Har länge tänkt prova den vikningen men inte kommit till skott än, kanske imorrn, vem vet?!!

    Syns vi imorrn? 🙂

    Kramelikram Susanne

  • Malin/majamelon

    Underbart! Vilka härliga detaljer =D Så sött litet fågelbo!!

    Ha en härlig söndag!
    Kram

Kommentera

