Min älskade lilla ”Nisse”!

Här kommer ett snabbt inlägg med en layout! Fotot har legat och väntat på att rätt papper skulle dyka upp. Det tog några år… 😉 Det mesta materialet på denna kommer från Inkido.

Vanliga thickers och brads i form av ett hjärta. Här syns också mitt lilla ”broderi” lite bättre.

Jag har klippt ut några hjärtan ur mönsterpapper, och doodlat en kant runt om för att de ska synas lite bättre.

Dagens inlägg blev väldigt kort! Jag har nämligen inte riktigt tid att sitta vid datorn! Jag ska upp i pysselrummet och packa väskan eftersom High Coast Scrap har månadsträff imorgon! 🙂

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Min älskade lilla ”Nisse”!

Kommentera

