Min SommarStad

Jag håller fast vid mitt försök att scrappa ”less is more” denna månad! Det är inte lätt!… Gaaaahhhh… 😉

Denna layout har jag gjort efter en skiss som Nettan lagt upp nu i januari. Det är väldigt sällan som jag gör layouter med flera foton på, så det kändes annorlunda på flera sätt att göra denna.
Jag tror inte att det behövs någon vidare förklaring av varken upplägg eller  materiallista här?

Jag sprayade thickers med mist, och det funkade riktigt bra! Jag hade förväntat mig att det skulle vara en lång torktid, men det var inga problem.

Om någon undrar vad som hänt med mig när jag gjort flera layouter på sistone, så kan jag bara meddela att jag är ok! Jag mår bra! Ingen särskild sjukdom har drabbat mig eller så… 🙂 Jag har flera altrade projekt både klara, och på G, så jag har inte slutat med mitt galna altrande! Dock får de vänta lite innan de kommer upp i bloggen.
Det blir fortsatt, åtminstone under en period, både mer kort och layouter här!

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Min SommarStad

  • Marie

    Har INGET emot dina layouter!

  • Miaa

    Ja, du kämpar på med dina LO:s. Och fel är det inte! Dom är mycket inspirerande och superfina!
    /Miaa

  • Sandra

    Som tack för den otroliga inspiration som du ger mig har du en award att hämta inne hos mig.

    Kramelikram sandra

  • sussies

    Hej vännen! TACK för senast, det var så roligt att få ”rå om dig” dig några timmar! 🙂
    Jättefin layout från vår hemstad, kul idé! Känner allt igen alla fotona. 🙂 Det är verkligen jättefint i stan sommartid. Vet att det inte är lätt att scrappa ”LIM”, det är en riktig utmaning som du lyckats perfekt med! Snyggt blev det med misten på bokstäverna!

    Ha det gott, ses snart igen!

    Kramis Susanne

Kommentera

