Prima Ballerina

Det här året har jag bestämt mig för att utmana mig själv lite mer! Eftersom jag sällan hinner med utmaningar på nätet, så utmanar jag mig själv! Mindre press…
Under januari har jag därför försökt att scrappa mera LIM  ”less is more”, och så försöker jag använda upp saker som bara ”ligger på lager”. Denna layout är ett resultat av detta. Jag hade inget mönsterpapper som passade, så jag använde mig av tyg i stället. Jag sydde fast det, och fotografierna i rektanglar med symaskinen. Titeln är ett hop plock av thickers.

Den enkla journaligen gjorde jag med dymo, och dekorationerna blev olika blommor och brads, samt chipboard.

Chipboarden fick sig ett rejält lager med Crackel Paint. Jag har även använt små runda bitar av chipboard, och dessa målade jag med akrylfärg.

Söndag kväll… Tänk hur fort en helg går?  I morgon är det en ny vecka igen! Är det bara jag som tycker att veckorna rusar förbi?…

Tack för besöket!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Prima Ballerina

  • Malin/majamelon

    Håller med om att veckorna spurtar förbi! Jag hinner inte alls med det jag vill hinna med ;S
    Ljuvlig LO du har gjort! Så läckert med tyget =D

    Kram!

  • Elisabeth Coursell

    Så färggrann och fin! Har svårt för så färgglatt själv men du gör det kanon :o)

  • Annika

    Snygg Lo,verkligen läckert med tyg istället för papper.
    Visst går veckorna snabbt, det känns som om man inte hinner med alls.

  • Tette

    Verkligen superläckert! Jag älskar ”Simple scrapbooking” och tycker verkligen att du har lyckats på denna LO.

  • Lilla07an/Maria

    Vilken härlig ”prima ballerina”. Kul att du utmanar dig själv. Det gör jag också med jämna mellanrum 🙂 Det är så man utvecklas.
    Just nu utmanar jag mig själv att göra kort… för jag tycker inte det är det roligaste man kan göra. Men så har jag en stor släkt som är jätteduktiga på att fylla år, döpa barn osv hela tiden. Så jag måste ju bättra mig med korten…så är det ju 🙂

    /M

Kommentera

