Det blev en flicka!

Det är roligt att ge presenter till nyblivna föräldrar! Här har jag gjort en presentask med ett par babyskor på. Allt material kommer från Inkido.

DSC_9364

En bild ur en annan vinkel…

DSC_9366

Mall till babyskorna finns på nätet, men jag minns inte var? Det är bara att söka på babyshoe template…. Kan inte begripa att jag inte minns sådant? Nu har ju mina favoriter försvunnit ur datorn också, så det är bara till att söka om allt…

DSC_9367

DSC_9368

I asken finns en present naturligtvis!

DSC_9376

Ett halsband som jag knåpat ihop…

DSC_9372

Jag är lycklig! Jag har åter min dator hemma, även om det saknas en del installeringar av program osv! Min förhoppning är att den ska fungera ”som vanligt” till veckan. Vänta bara… Snart är jag ”back in buisness as usual”! 😉

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Det blev en flicka!

  • Tette

    Oh, vilken jättegullig ask – de som får den kommer att bli jätteglada.
    Och du, vilket läckert halsband – du är verkligen en pysslare med många strängar på din lyra, en riktig ”tusenkonstnär”!

  • Morfen

    WOW så fint halsband och asken var inte tokig den heller – supersöt!! Mottagarna måste bli jätteglada. 🙂
    Kram

  • Helén

    Vad roligt att du fått tillbaka din dator! Tänk så beroende man kan bli! Underbara alster som vanligt!
    Kram Helén

  • Catharina Broman

    Jättesnyggt! Som vanligt när du tar dig an något.Undrar var du får alla dina fina idèer ifrån;)
    Kram

  • Camilla Millas

    UUUuuuuderbart halsband och allt annat du gör åxå för den delen!

    Ha det gött!

    Kram Camilla

Kommentera

