Några favoriter från 2009.

Här kommer ett inlägg med några av mina favoritalster från det gångna året!

Varmt välkommen till dig som hoppar runt på BlogHop med oss på ScrappTorget, och ni som tog er hit via Heléns blogg, men också ni andra som hittat hit på annat sätt! För er som inte hoppat runt hela BlogHopen, men som känner er sugna på att vara med, säger jag -Hoppa genast in på ScrappTorget och ta reda på vad som gäller! Den som är med och går vår BlogHop, och löser uppgiften därifrån, har nämligen chansen att vinna lite fina priser ifrån Handarbeta och Artic Sisters!

Jag har sett att många gör en ”Tio I topp” lista, men det blev för klurigt för mig? Jag har väldigt svårt för att rangordna mina små ”projekt”, och dessutom insåg jag att jag har hunnit skapa men hel del under året som gått… 😉

Jag har därför helt sonika lagt upp 10 stycken av mina favoriter, utan inbördes ordning! Håll till godo!

Först ut blir att par alster plockade ur ”Transport sektorn”. Ett Jultåg, med Expressleverans till Nordpolen.

Här är en Lastbilskalender.

Här kommer ett par exempel på att jag även gett mig in i byggbranschen… Ett hus…

Och ett slott…

Sedan blir det en väggdekoration, med älskade snögubbar.

Dax för ett par layouter? Denna är på min ”Sweetest Thing” -Moa!

Och här är en layout till min Bom.

Mer altrat! Är du förvånad?… En Påsk Prinsessa.

En Bröllopstårta med öppningsbara våningar.

Sist ut, en liten bakelse!

Tack för att ditt tålamod räckte ända hit! Jag hoppas att du hänger med på vår Blog Hop?! I så fall är det dax för dig att besöka Linda!

Lycka till!

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

31 responses to “Några favoriter från 2009.

  • Pysselpetra

    Vet inte vad jag ska säga, är alldeles överväldigad. WOW. Nu hamnar du i min blogglista

  • Camilla Millas

    Du gör helt underbara saker!!! Måste lägga dig på min blogglista..

    Ha det så bra
    Kramar i massor!

  • Carola

    Håller med Helén, du ÄR verkligen alter-drottning! Så mycket fint!
    Kram o god fortsättning.

  • Britt-Inger

    Alla är mina favoriter men å andrda sidan är ju allt du gör, FAVORITER!!!!
    Kramen.

  • Anita/AniLi

    Tålamod? Jag undrar vem som har tålamod jag?
    Sådana fantastiska alster! Den lilla påskprinsessan har jag nog missat, så söt!
    God fortsättning och kramar!
    Anita

  • Caroline

    Oj oj så många fina alster! Tåget var ju bara så underbart!

  • Helén

    Jag är som vanligt stum av beundran – det är helt fantastiska och otroliga kreationer du skapar!!

    Kram Helén

  • Eva J

    Hejsan,
    jag och mina småtjejer sitter här och hoppar runt och vi blir helt stumma här inne av alla helt otroliga alster du skapat. Bakelsen är bara såååååååå mums!!!!
    Kramar

  • Catharina Broman

    Vilka ljuvliga skapelser!Alla är lika fina så det går inte att välja ut bara en som favorit.
    kram

  • Melle

    stum av förundran…!!!

  • Ensamma mamman

    Herregud va mycket underbart du har gjort! De är ju helt fantastiskt! Jag vart helt kär i både tåget och lastbilen. Hur gör man såna? Kram

  • Therése

    Hittade hit via ScrapTorgets BlogHop. Har sett dina alster i ScrapTorgets blogg förut och varit imponerad – men efter detta inlägg har jag svårt att finna ord… WOW!! säger jag bara… =)
    Det ska bli såååå spännande att kolla igenom din blogg!
    Kram, Therése

  • Hanna

    Jättemånga fina alster. Slottet föll jag mest för 😀 Tack för kommentaren i min blogg. Du har rätt jag köper inga julklappstags, då matchar de ju inte pappret 😉

  • Anneli

    Vilken konstnär du är vilka underbara alster du har gjort , Bakelsen och LO med Sweetest Thing” -Moa blev min favoriter . Kraaaaaaaam Anneli

  • Petra/Paradise

    Jag har bara ett ord för detta..TOK!
    Sjuuuuukt fint och vilket enormt arbete du lagt ner på alla dina alster!
    Måste varit grymt svårt att valt ut dina favoriter detta året för du har så mååååååååånga!
    Du är en av mina största idoler! TACK för att du ger mej sån enorm inspiration!! =)

    MÅNGA KRAMAR och god fortsättning på det nya året =)
    //Petra

  • Miaa

    Du gör så fantastiska saker, så jag får nästan ont!! Så otroligt vackra och fina! Jag hittar nya saker på alstrerna varje gång jag tittar, det är väldigt inpirerande! Tack!

    MVH Miaa

  • Malin/majamelon

    Underbara alster! Så roligt att få se alla samlade i ett inlägg =D

    Kram!

  • Pyssellina

    Måste säga att du har gjort mycket fint. Så mycket avancerade saker som måste tagit en massa tid.

    Sen undrar jag hur du fått den fina ramen kring alla kort på bloggen, supersnyggt.

  • sandra

    Men åååå så mycket fint och annorlunda du hittar på!!! Att gå in här och kika runt är rena rama inspirationsbomben=D

    Hoppas att allt är bra med dig och att jul & nyår har varit lugnt och skönt.

    Kramisar sandra

  • cathrine

    Gud va fina saker du pysslar, alltid trevligt att kika in här för en titt!

  • sussies

    Annica, du är underbar och likaså alla dina alster!!! Du är en makalöst duktig ”altrare” och scrappare!!! ÄLSKAR allt du gör, finner inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva vad jag känner inför dina alster, de är helt enkelt helt sagolikt underbart vackra!

    Ska kika in i bloghopen och se vad det är för spännande där.

    Önskar dig en trevlig helgdag och skickar en stor cyberkram!

    Susanne

  • Lene Kristensen

    helt underbara alster du skapar!!!
    Vet inte vilken som är favorit, de är så snygga allihopa, men skulle jag fråga mitt barnbarn på 4 år skulle han välja jultåget. Det är helt fantastiskt, jag fattar inte att du kan göra alla dessa vackra ting!
    Men jag gillar din Lo på dig själv jättemycket!
    ha ett gott 2010!
    Kram lene

  • Cyllan

    Din papperskonst är heelt otrolig tjejen. Din uunderbara kyckling/Påsk prinsessa fick mig och le från öra till öra (galet gult och underbart tokig) och din bakelse får du nog avslöja receptet på för sååna kakor är nog helt okej och frossa på när man ska tänka på figuren 😉
    Kraaam C

  • Carina

    Helt underbara saker!! Några har jag haft förmånen att se på riktigt. Att få sitta bredvid när du skapar, oftast sjungande brukar vara riktigt kul! Kram

  • jenny/e.j.m

    Dina alster är så vackra, så detaljrika en fröjd för ögat.

    //Jenny/e.j.m

  • My Lundström

    Vilka otroliga skapelser! Detta är nog det bästa jag någonsin sett i alterväg, vart får du all idéer ifrån?
    Underbart!

  • Lilla pyssel Inger

    Vilken lista WOW WOW WOW säger jag bara:) Du är jo så himla kreativ och duktig så det är bara att buga:) Vill också passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år och hoppas att det blir ett jättebra år för dig:) Tack snälla för besöket och din kommentar hos mig, jag är verkligen jättetacksam och jättenöjd med mitt nya pyssel rum:) Kramis från lilla pyssel Inger:)

  • L8

    Jag är så glad att jag hittade din blogg och blev kär i dina snögubbar!! Jag blir tokinspirerad varje gång jag gör ett besök hos dig.
    Ser fram emot vad du ska hitta på under 2010 🙂
    Tack för din gulliga kommentar – kunde inte blivit gladare när jag kom hem från min skidsemester!!
    Kramis

  • Lilla pyssel Inger

    Stort Tack och som tur är så gillade tjejen som skulle ha ljuslyktan och dom andra sakerna det jättemycket:) Alltid kul att saker man gör och gir bort blir uppskattad:) Ha en underbar måndag och vecka och sköt om dig:) Kramis från lilla Inger:)

  • Maya

    WOW!!
    Du lager så mye lekkert!!
    Og så moro å se noen av de i samme innlegg 🙂
    Digger toget, lastebilen og huset ditt, så utrolig vakkert laget og nydelige detaljer!
    Takk for all inspirasjon!
    Klem fra Maya 🙂

  • MD

    DES MERVEILLES
    BRAVO md

Kommentera

