Ett enkelt kort.

Här kommer ett enkelt kort av Melissa Frances produkter. MF är en av mina favoriter bland tillverkare av scrapprodukter! Jag hoppas att det snart kommer nya produkter därifrån…

DSC_0653

Nu är vi snart tillbaka i vardagen! Jag tycker personligen att det känns bra, eftersom jag har en benägenhet att bli ”dagvill” bland alla helgdagar? Det är väl en sak om man är långledig, men när man inte är det, så kan livet lika gärna få återgå till det vanliga nu! 🙂

God Fortsättning!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Ett enkelt kort.

  • Tesa/Therese

    Vilket sobert och fint kort du gjort, och alla andra kreationer du gjort den senaste tiden går inte heller av för hackor. Önskar dig ett Gott nytt pysselår.
    Kram Tesa

  • Emilie/Wildärtan

    Mmm, jag trodde det var söndag imorse – hemska tanke! Tur att helgen ändå var en dag längre än så… 🙂

  • Miaa

    Fint kort! Sitter och försöker få fram lite alster till en tävling… Får se om jag får något gjort.

    Gott Nytt År!
    /Miaa

  • sussies

    Jättefint och elegant kort! Gillar spetsen och papprena!

    Kul att du tyckte om min ljusstake!:-)

    Gott Nytt År!

    Kram Susanne

  • Tesa/Therese

    Kul att du gillade mina handledsvärmare och stövelmuddar. Beställningar gör jag på mycket men tyvärr är jag alldeles för mycket amatör när det gäller virkning……sorry!!

    Kram Tesa

  • Birgit

    Hej Annica! Underbart fint kort, så vilsam i layouten och färgerna! Har haft full hus här under julen och när det blev lugnt kom magsjukan :)))
    Men nu är jag på benen igen och tycker det känns bra med några lediga dagar…
    Hoppas du får ett toppenår!!!

    Kram
    Biggan

  • Britt-Inger

    Härliga nyanser, milda och sköna…. Håller på att vara ”less” på den julröda färgen… 😉
    God Fortsättning.

  • Catharina Broman

    Jätte snyggt!Jag tycker att det är bra med kort som går snabbt att göra för det är ju inte alltid som har på lager.
    Kram och god fortsättning!

Kommentera

