Tomten kom även till oss igår!

En riktigt God Fortsättning på Julen till dig som tittar förbi! Jag är fortfarande bortrest, och ”distansbloggar”. Att kunna förinställa inlägg är fantastiskt bra! 🙂
Detta är väl en fantastisk jul! Vädret är toppen. Snö och lagom kallt. Vi åker pulka och njuter av att vara ute! Lite glögg håller värmen bra i pukbacken… 😉

Idag ville jag bara visa hur Tomten kom till oss igår. Han har ju en aldeles egen släde, fast just denna har ”bara” 6 renar. Jag vet att det är för få, men tålamodet tog slut…

Så här ser de små renarna ut…

Och så släden! Jag vet att klapparna inte syns, men de fanns därunder. Jag lovar! Alla var så nöjda och glada på julaftonskvällen!

Till sist önskar jag att du njuter av Julen, och solen lika mycket som jag! Stort tack, och en julkram till dig som tittar förbi i min blogg!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Tomten kom även till oss igår!

  • Monica

    Otroligt vackert! Och det måste jag ju passa på att säga om dina tidigare inlägg här med. Du gör så otroligt vackra skapelser och inspirerar oss alla som besöker din blogg. Hoppas du hade en härlig julafton och att du får en fortsatt trevlig jul!
    Kram kram!

  • Christine Schärfer

    Vilken fin slädde! Önskar även dig en god fortsättning på julhelgen. Visst är det gott att bara tar det lugnt och njuta av varandras sällskap. Vi hade också en mysig och lugn julafton. Tack för det fina du visat. Man njuter varje gång.

    En kram till dig med
    Christine S

  • Catharina Broman

    Nu har hon varit framme igen för hur snyggt var inte detta då!
    Många julkramar!

  • Jenny

    OMG… vilken underbar scrapsida du och vilka fantastiska skapelser du tillverkar.
    Fann dig via ”Ögonblicksbilder/Tette” idag. Hit kommer jag snart igen (lägger genast upp dig bland mina favoriter) för här var det jätte mysigt att vara!

  • Anette Johansson

    Denna är ju helt fantastisk, precis som du!
    Me like 🙂
    God fortsättning.
    Kram Anette

  • Birgitta

    Fantastiskt fint! Du gör mycket fint och inspirerande.
    God fortsättning.

  • Emilie

    Sååå läckert Annica!!
    God fortsättning!!

Kommentera

