Kommer Tomten ner i spisen hos dig?

Nu är julaftonen här, och då kommer kanske Tomten ner genom skorstenen hos er som har öppen spis? Eftersom jag inte har någon riktig sådan, så gjorde jag en egen variant. Här har Tomten redan kommit ner! 🙂

Så här ser spisen ut från sidan.

Lite diverse dekorationer fick jag med.

I spis öppningen lade jag några kanelstänger med band runt, som ved. En liten kotte fick hänga med också.

Jag gjorde ett par paket och ställde dit på kanten.  Bysten och lite andra dekorationer kommer från ett dockskåp, och är i skala 1:12. Passade perfekt här!

Just nu sitter jag hos mina föräldrar och njuter av julen med familjen. Med andra ord är det ”distansbloggning” just nu. Jag har tyvärr inte möjlighet att besöka alla bloggar, och skriva en julhälsning just nu. Men om du tittar förbi här, så ska du veta att jag önskar dig en riktigt God Jul ändå!

Julkramar från

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Kommer Tomten ner i spisen hos dig?

Kommentera

