Julkort med Pink Paislee.

Här kommer det flera julkort! Jag har skickat alla mina julkort nu, och det känns jätteskönt! Det är inte roligt att göra allt i sista minuten…

Hur som helst! Dagens två kort är gjorda av produkter ur Pink Paislees underbra serie Misteltoe & Co.

Här kommer nummer två…

Ett snabbt inlägg idag! Måste lägga på ett kol nu, för jag har en hel del julrelaterade inlägg som jag ska försöka komma ihåg att lägga ut innan julen är över… Det är ju inte så kul att blogga jul i januari?.. 😉

Tack för att du tar dig tid i julstressen och besöker min blogg! Om du vill skriva ett par ord blir jag ännu gladare! 🙂

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Julkort med Pink Paislee.

  • sussies

    Hej vännen! Vilka underbara och lite ovanliga julkort, jag ÄLSKAR dem!!! Tack för det jag fick idag, det är underbart, ÄLSKAR det också!!! 🙂 Tänk att jag fick det kort som du vann min utmaning med! 🙂
    Hoppas du fått användning av prisgrejerna.

    Julkulan här nedanför är också bara så underbar, ÄLSKAR den också! Förresten så älskar jag allt du gör med dina magiska skaparhänder!

    Ha det gott vännen!

    Julkramar till dig från Susanne

  • Britt-Inger

    Härliga annorlunda julkort. 🙂 Tror man håller på att bli ”lite” less på att skapa dom traditionella korten.
    Julkramar.

  • Catharina Broman

    Superfina!Som vanligt när du har varit framme.Jag har faktiskt också skickat alla julkort nu,skönt.
    Många julkramar till dig!

  • Diana

    Jätte fina kort du har gjort! Snygg ”handgjord av” stämpel du har med.

Kommentera

