En kula till granen.

Vi fick en liten utmaning hos Inkido att skapa julgransdekorationer, och det nappade jag ju på direkt! Denna är gjord efter en template från Card Carousel. Det blev en presentförpackning åxå, så blir den roligare att ge bort.

DSC_9483

Jag har gjort en ros och ett par knoppar av cardstock som jag stämplat på. Det fick tillsammans med några löv, stämplar och bling, bli dekorationer på locket.

DSC_9489

Här har jag plockat fram kulan ur presentförpackningen.

DSC_9490

Kulan kan öppnas, så att man kan lägga i en liten överraskning. Här har jag valt att dekorera med en av Inkidos alla underbara julstämplar och lite tyll.

DSC_9494

Tack för besöket! 🙂

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “En kula till granen.

Kommentera

