Stjärnalbum.

Här kommer ett stjärnalbum! Dessa album säljs av Inkido, och de finns i två olika varianter. Hjärta, eller stjärna. Det är Mariante som står för designen. Jag valde att göra ett stjärnalbum på min ängel -Moa!

Framsidan.

DSC_0843

Baksidan.

DSC_0856

Och här är bilder på ”alla andra” sidor, och lite detaljer!

Tack för att du besökt min blogg idag!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Stjärnalbum.

  • Monica

    Åhhh så vackert!! Älskar alla detaljer 🙂 Fåglarna är ju bara för söta på!
    Kram kram!

  • sussies

    Wow Annica!!! Nu har jag ju sett albumet IRL och då är det ännu läckrare och ljuvligare!!! ÄLSKAR verkligen det här albumet du gjort om lilla ängeln!!! Alla detaljer, färger, ja allt är bara suveränt!!!

    Stora kramar till dig!!!

  • sussies

    Åh, glömde att Tacka dig för att du ville delta i min julkortsutmaning!!! Ditt bidrag var jättevackert, inte utan att det vann!!! Vinsten kommer snart.

    Kramelikram!

  • Rimna

    Underbart album!

    Tack för att du deltar i min utlottning!

  • Birgit

    Ursnygggt!!
    Trevlig helg!

  • Daniel Askeland

    WOW!!

    Jeg har en slik stjerne selv, som jeg holder på med i ny og ne. Tusen takk for inspirasjon! ;P

    dan!el

Kommentera

