Julkort i mängder…

Ja, julkort i mängder har jag gjort i år! Håll i dig för detta blir ett långt inlägg, med många bilder!

Jag lägger upp en hel hög med kort samtidigt… Det första med papper från Graphic 45.

DSC_0831

En liten detaljbild.

DSC_0833

Nedan följer en hög  ”Inkido kort” . Alla papper och stämplar på dessa kommer därifrån.

Lätt att göra insidor med Inkidos stämplar… 😉

Nummer tre…

DSC_0827
Visst är ängeln ljuvlig? Den är klippt ur mönsterpapperet.

DSC_0828

Detta gjorde jag efter en månadsskiss hos High Coast Scrap.

Och ett rosa julkort… Det finns ju ”rosa människor” som jag skickar kort till åxå… 😉

DSC_9191

DSC_9193

Detta gjorde jag efter en skissutmaning hos någon bloggare. När kortet väl var klart, så hade jag glömt hos vem det var? Typiskt mig… Produkterna på detta kommer från Melissa Frances.

Tja, det var några julkort! Hastigt och lustigt, och inte någon särskild ordning på detta inlägg heller. Så kan det gå i juletider när så mycket annat bankar på dörren?

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Julkort i mängder…

  • Marie

    Jaghar nästan bara gjort rosa julkort i år. Jag är ju ingen jättrosa person, men BAsic Greys Eskimo Kisses som jag hade i ett kit är ju rätt mkt rosa i… Tror jag ska skicka ett till dig bara på pin ki…

  • Anita/AniLi

    Superfina kort!
    Håller med dig, Inkidos stämplar är så fina. Jag har en jultext stämpel och den använder jag friskt på mina julkort!

    Kram

  • Britt-Inger

    Underbara julkort…. 🙂
    Kram.

  • sussies

    Jättefina julkort! Inkidos stämplar är verkligen fina!

    Grattis till 1:a priset i min utmaning! Den är du väl värd! 🙂 Vinsten kommer snart.

    Kramis Susanne

  • Tette

    Wow, du är verkligen helt fantastisk. Korten är så vackra och genomarbetade på ALLA sidorna.

Kommentera

