Here Comes Trouble.

Mitt i julpysslet kommer här en layout i vintrig stil! Papperen kommer från Pink Paislee. På fotot ser du min arbetskamrats härliga dotter Tove! Tack så mycket för att jag har fått lov att göra en layout av det!

Here Comes Trouble…

Här ser du några chipboard swirls som jag målat med snöfärg. Tyget och tagen på väntersidan kommer från Pink Paislee, likaså den borderline sticker som sitter i nederkant.

Fotot har jag stämplat och embossat med Frost embossingpulver, för att få en lite frostig och kall känsla.

Texten på fotot är en rub on från Melissa Frances. ”Snow” är en stämpel från Pink Paislee.

Nu återgår jag till julpysslandet. Jag är faktiskt klar med julkorten, men det finns ju så mycket annat roligt man kan göra!

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

2 responses to “Here Comes Trouble.

  • Marie/Mison

    Underbar! Se vilken sucker för PP du blivit. Kan utlova att det dimper ned mer av den varan brevlådan i januari… KRYA PÅ DIG!!!

  • sussies

    Åh, vad fin den blev när den blev klar! Såg den när du höll på med den på träffen och alla detaljerna är fantastiska! Den förmedlar både den vintriga kylan och värme på samma gång, fantastiskt!

    Kramis Susanne

Kommentera

