Glasetsning och mer julpyssel.

Om du inte testat glasetsning, så måste jag säga att det är något jag kan rekommendera! Verkligen roligt att experimentera med!
Här har jag skurit ut figurer och text i självhäftande vinyl. Sedan etsade jag vasen. Nu är den ”julinspirerad” och fylld med små vindsnurror.

DSC_0670

En liten snögubbe.

DSC_0678

”Joy” och små stjärnor.

DSC_0668

Slänger in ett par små förpackningar till julklappar också. Det är dax att börja planera nu… 😉

DSC_0814

Hoppas du får en skön helg! Hos mig tittar solen fram idag, så allt känns mycket lättare! 🙂

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Glasetsning och mer julpyssel.

  • sussies

    Hej vännen! Vilken vacker flaska du etsat! Snurrorna och paketen är oxå så fina! Hur går det med den andra burken?
    Ja, visst var det härligt att äntligen få se solen idag!!!:-)
    Stora kramar till dig!

  • Carina

    så läcker vasen blev!! Det skulle vara kul att testa etsa… här har också solen varit framme idag (eller rättare sagt igår). Håller med, det känns lättare när den vill titta fram. Kramar till du…

  • Karin/essmo

    Vilken urläcker vas, riktigt coolt blev det! askarna är ju ursöta oxå!
    å pianot i inlägget under.. Supersnyggt, du är så otroligt fiffig å gör så fina altster! ! ! 🙂
    Ha de fint,
    kram!

  • claus

    hej jag gör schblomer till etsning

Kommentera

