Ta det piano!

Hos mig är det mycket nu… Eftersom jag vet att jag inte är den enda som har mycket att göra, så kommer här ett kort inlägg med en uppmaning att ”ta det piano”! 😉  Många skulle nog behöva få varva ner lite oftare…

DSC_0561

Ljuvliga Rub Ons från Melissa Frances, blommor från Inkido och Prima.

DSC_0567

DSC_0571

Eftersom inriktningen på inlägget blev lite av en uppmaning att ta det lugnt, så bara måste jag få visa ett par höstbilder som gör mig både lugn och glad!

Dessa foton blev tagna tidigare i höst, bara ”tvärs över vägen”. Att så lite kan göra en så glad? Undrar vem som gjort detta? Och när? Lite nyfiken är jag allt… 😉

Tack för besöket! Lämna gärna en rad innan du går. Det gör mig så glad!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Ta det piano!

Kommentera

