Julkort till Sussies utmaning.

Sussie har en utmaning som går ut på att göra ett julkort utan de klassiska julfärgerna rött och grönt. Det kunde jag inte motstå att hoppa på, så det blev ett kort i brunt och blått.

DSC_0837

Jag har använt snöfärg för att få till en mer vintrig känsla.  Hoppas att det syns något så när? I övrigt är papperen från Inkido, och stämplarna från Pink Paislee.

DSC_0839

Titta gärna in till Sussie, och hoppa på utmaningen du också!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Julkort till Sussies utmaning.

  • sussies

    Åh, vad fint det blev!!! Så läckert med snön, snöflingan med glittret och spetsen runt om! Kortet blev riktigt läckert!

    Kram Susanne

  • sari hänninen

    well… kanske inte riktigt alla… o framförallt inte imorgon :-)… hahheh
    men när jag väl vevade tänkte jag att jag skulle veva ordentligt…

  • Malin/majamelon

    Så sött kort =D Hur har du gjort snöflingan? den ser ju så tjock och go ut =D
    Gud vad jag gillar att texten här när man skriver kommentarer är stor och lättläst! Så skönt för ögonen…jag börjar nog att bli gammal tror jag haha =D

    Stor Kram!

  • Catharina Broman

    Så snyggt!Jag gillar verkligen snöfärgen man riktigt ser frosten och snökristallerna.Man känner att jul nu närmar sig med stormsteg.

  • Britt-Inger

    Häftigt och originellt julkort.. 🙂
    Annica, får jag lifta på ditt bokmärke som du gjorde på Ö-Viks träffen???
    Kramar.

  • Frida Eriksson

    Underbart julkort. Supersnyggt att det ser så snöigt och pudrigt ut. Roligt att tänka i andra färger. Blir lätt låst i de vanligaste, rött, brunt, grönt. Kram

Kommentera

