Det här är jag.

I måndags skulle jag ha ett presentationsalster av mig på Scrapptorget. Jag fick förvisso göra precis vad jag ville, men eftersom jag inte gjort så många Lo´s på sistone, så blev det just en layout.

 Jag vet inte om denna är representativ för ”min stil”, för jag vet inte om jag har någon stil? Jag tycker personligen att ”stilen” ändras allt eftersom? Jag hittar nya favoriter bland tekniker och produkter, och stilen varierar med tiden. Är det inte lite det som är meningen? Att man ska våga testa lite? Att inte fastna totalt i ett och samma hjulspår?
Hur som haver, här kommer min layout om mig själv! Jag har scrappat ett foto på mig själv, taget av Carola Harnesk. Ett där jag inte ser så glad ut i och för sig, men man är väl inte alltid så sprudlande heller? Det lite allvarliga är också en del av livet.

DSC_0799

Här följer några detaljer på min layout. Först ut lite journaling. Jag döljer ofta mer detaljerad journaling, eftersom den känns för ”privat” för nätet.

DSC_0803

Lite blommor, ett staket och lite annat!  Om du tittar på bakgrunden, så ser jag lite gladare ut där. Jag ville visa att även om jag är allvarlig ibland, så finns skrattet alltid bakom ytan!

DSC_0802

Jag gjorde att par egna blommor av utklippta blommor, som jag blötte och draperade runt brads. Lite Glossy Accent blev det ovanpå också.

DSC_0808

Jag gjorde en plisserad papperskant, med en spets under, och sydde fast som en ram.

DSC_0810

Det färdiga bokstäverna gnuggade jag med chalk och stämplade lite på, för att de skulle passa in bättre.

DSC_0804

Papperen till layouten kommer från Crate Paper och Prima. Stämpel – Inkido, blommor -Prima osv osv.

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Det här är jag.

  • Cath.

    Å. Så väldigt fin. Tycker du är makalöst duktig! Gillar att du har med det där fotot som bara anas… Vackra färger och verkligen välkomponerat!

  • Malin

    Jättevacker LO. Jag gillar tanken med den leende du strax under ytan 🙂

  • Britt-Inger

    Oj oj oj vilka idéer du har och du ger oss… 😉 Du är helt otrolig på detta….
    Kram.

  • Kamilla

    ÅÅåh så snyggt!!! 🙂
    och jag gillar verkligen staketet!!! Så coolt!
    kram kram

  • Anita/AniLi

    Såå underbar, välgjord och många fina detaljer.
    Du är så duktig på att få till en 3-D effekt på det du gör. Detta gav mersmak, vill se mer layouter här inne!!

    Kram

  • Ulrica

    Hej vännen!

    Underbar lo, roligt att se en sån emellanåt! =) Hoppas att allt är bra med dig då här i höstmörkret. Men visst är det väl mysigt med pysselkvällar, tända ljus & planering inför julen!? Jag fullkomligt älskar det, blir som ett barn på nytt! Jag får en sån otrolig energi trots att det borde vara tvärtom då man naturligt blir tröttare av mörkret. Häärligt! 😉

    Ha en skön kväll, kramar Ulrica

  • Wildärtan

    Åh så mumsigt snyggvacker LO!

  • Catharina Broman

    Jag säger då bara det….du och dina idèer(har jag sagt det förut eller….).Man blir alldeles mållös.
    Önskar bara att du kunde komma nån fler gång till Nettan och pyssla så att vi fick träffas igen…
    Kram på dig!

Kommentera

