Dax för julpyssel?

Jag hade inte tänkt uppdatera mer denna vecka, men så kom jag på att jag inte visat denna! Denna är gjord av ett kit som Nettan säljer. Allt som finns här, finns i kitet! Mycket praktiskt, och snygga saker dessutom!
”Mallen” som jag altrat heter Ladder Blank, och även den ingår i kitet.

DSC_0508

Utfälld ser den ut så här. Du kan ha den hängande på väggen, sätta den på layout fylld med överraskningar, skicka den som ett avancerat kort osv osv.

DSC_0509

När jag har fällt ihop den ser den ut så här.

DSC_0500

Lite detaljer…

DSC_0503

En liten vindsnurra, som jag satt fast med 3D kuddar, för att få mer effekt.

DSC_0502

Det är så mycket material med i kitet, så jag gjorde ett julkort av en del överblivna bitar.

DSC_0513

En liten närbild av granen. Visst är papperen ljuvliga?

DSC_0514

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Tack för besöket!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Dax för julpyssel?

  • Catharina Broman

    Supersnyggt!Har haft turen att få den live hos Nettan.Allt som du rör vid blir ju så vackert.

  • sussies

    Åh, så vacker den blev! Vilka läckra papper du fick i kitet! Du är ett riktigt proffs Annica!

    Nu är utmaningen öppen hos mig så du är varmt välkommen med ditt bidrag!

    Syns vi på månadsträffen kanske? Kul!!!

    Kramis Susanne

  • ztina

    Riktigt läcker!!! himla snygga papper du använt dig av! Ha det bra tjejen!
    Kram ztina

  • Anita/AniLi

    Hur snygg som helst! Vilket konstverk!
    Kram Anita

Kommentera

