Tänd ett ljus till Halloween!

Jag har gjort en liten ljuslykta till Halloween, av papper som jag tror är från Bo Bunny? Jag har haft det liggande ett tag… Jag har skrivit ut bilder på OH-film och gjort fönster. Bakom OH`n satte jag wellum för att det inte skulle lysa igenom för mycket. Överkanten klippte jag till ett mönster på. Jag tänkte att det skulle se ut som siluetten av en stad? Hmmm… Lite lättare att se IRL…

DSC_0173

En liten detaljbild. Det står Halloween på kanten här.

DSC_0176

På en annan sida blev det fladdermöss. Jag har också dekorerat med Pearls, glittriga bokstäver och några knappar med floss.

DSC_0184

Jag gjorde även ett par extra fladdermöss med ”läskiga” ögon, som dekoration.

DSC_0179

Detta tror jag blir veckans sista uppdatering? Det blir nog så att jag lämnar datorn ifred, firar Allhelgona, och kanske pysslar istället! 🙂

Trevlig Helg!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Tänd ett ljus till Halloween!

Kommentera

