Halloween kort med Drakula i…

Det blir ett kort idag igen! Detta gjorde jag med tanke på Svensk Scrapbookings månadsutmaning, ”bus eller godis”.

DSC_0638

Kistan är försedd med bärhandtag, och är ordentligt igenspikad! Det är nödvändigt eftersom någon gömmer sig däri…

DSC_0639

Nämligen Drakula! Just den här är väl inte så skräckinjagande, men ändå… Han ligger på en bädd av nät och väntar på dig!

DSC_0643

Jag har gjort lite paperpiecing för att få honom mer 3D. Vet inte om det syns så väl? Huvudet, kragen skorna och vitlöken har jag satt med 3D kuddar i alla fall.

DSC_0646

Lite färdiga bokstäver är behändigt.

DSC_0647

Det var dagens inlägg! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mina Halloweenkort, men det är väldigt roligt att göra dem!

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Halloween kort med Drakula i…

  • sussies

    Men Annica, vad du ligger i med alla dina vackra och roliga halloweenkort! Det här var bäst tycker jag och roligast! Du har sån enorm fantasi så man nästan blir lite avis! 😉 Du kanske kan ge bort dom eller nåt sånt… 😉 (en liten, liten vink bara, hehe!!!)
    Handtagen på kistan är urläckra! Var får du tag på så mycket smått? Du sa ju visserligen det på storträffen men inte kommer jag ihåg det med mitt teflonminne!

    Tänker oxå gå på träffen, vi kanske kan gå tillsammans då?

    Kramelikramis från Susanne

    PS: Tack för att du vill delta i min utmaning på min blog! Ska bli sååå kul! DS

  • Linda Horn

    Så fräckt kort!!! Diggar verkligen kistan, var i hela fridens dar har du hittat handtagen nånstans???

  • Britt-Inger

    Läckert läckert läckert… 🙂
    Min dotter säger här, att du har ganska bra fantasi…
    Kram.

  • eyovine

    WOW!!!!! vilka läckra kort *pekar neråt också*… men denna med dracula bara sååååå grymt läcker *beundrar*

    Kramiz Maja

  • HelenaN

    Men så underbart läckert kort, Annica! Snacka om att ditt huvud är fullt av idéer 🙂
    Kram, HelenaN

  • Cath.

    Superläckert! Jag har beundrat alla dinaHalloweenkort, det med spindeln är ju också bara sååå rätt! Alltid så kul att kika in hos dig!

  • chlasan

    Vilka otroligt fina saker du gör! Vilken altringsglädje du har, riktigt kul att se. Kikar in här ibland och hämtar lite inspiration, så tack! mvh/ milou

Kommentera

