Gnistrande Vinter Hälsningar!

Idag är det min ”Inkido dag” igen! Detta är vad som visas där idag.
En dekoration som jag tänkte skulle kunna hänga framme hela vintern, inte bara just kring jul? Jag älskar de här kalla blå nyanserna som hör vintern till!

DSC_7745

Snögubbar har jag gjort en del av… Det blev ett par här också! Vill du ser mer gubbar, så besök Linda Albrecht. Där finns det många!

DSC_7749
Jag gjorde en enkel strut och fyllde med egengjorda och färdiga blommor. Lite dekorationsgrenar med ”snö” på, och mullberrypapper stoppade jag också i.

DSC_7751
Nästa gubbe…

DSC_7752

Och en närbild av de egengjorda rosorna, täckta av snö.

DSC_7757

Detta skar jag ut med Gazellen. Inkidos ljuvliga stämpel skymtar i överkant.

DSC_7753

Galgen har jag täckt helt och hållet med ett underbart glitter, som också finns hos Inkido. Riktigt härlig, frostig känsla på det!

DSC_7755
Japp! Det var allt jag hade i pysselväg idag.  Jag vill dock passa på att ge ett bloggtips till er som (likt mig) är galen i julen. Julhuset bjuder på stämmning, tips och inspiration året om! Väl värt ett besök!

Tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Gnistrande Vinter Hälsningar!

Kommentera

