Ett vänskapskort i all hast!

Nu är pysselhelgen över! Vilken härlig helg! Stort tack till alla, som på ett eller annat sätt varit inblandade i att göra helgen så bra! 🙂

Jag knåpade ihop ett vänskapskort i all hast. Märkligt att allt jag skapar på träffar blir till under ”stress”? Varför är det så? Om du tittar på närbilden ser du limtrådarna som hänger… Undra om jag ska ta bort dem innan kortet hamnar i postlådan?… 😉
Papperen är Pink Paislees underbara Halloween kollektion Twillight. Rubons Melissa Frances.

DSC_0546

DSC_0548

Jag har försökt tänka utanför ramarna den här helgen, och har faktiskt till och med gjort en layout som är rätt långt ifrån min vanliga ”stil”. Jag visar den och flera altrade alster som jag knåpat ihop lite senare!
Nu blir det en lugn kväll! Det kan behövas!

Tusen tack för titten!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Ett vänskapskort i all hast!

  • Anita/AniLi

    Tycker att det blev ett underbart kort trots att du gjort det under stress. Det var nog positiv stress! Gillar färgkombinationen på kortet, tillsammans med den texten blev det så ”varmt”.
    Visst är det kul med scrapträffar, ska nu på en nästa helg, ser verkligen fram emot det.
    Kram/Anita

  • Britt-Inger

    Tack för en mycket trevlig och lärorik helg. Du är en otrolig människa på att göra vackra ting….. 🙂
    Haha, tycker det är ”mysigt” med lite limtrådar, bättre där än på händerna. 😉
    Ska in i hobby rummet snart och ska försöka se om man får till några idéer som du har visat mej om det är ok.
    Kram på dej.

  • ztina

    Superfint kort!!! Syns inte alls att det är gjort under stress…. Hoppas att ni haft en riktigt trevlig helg! Måste ta och komma ner på en av era träffar här framöver!!! Några av mina scrapkompisar här från Piteå var på helgens träff, får säkert en uppdatering på allt roligt ni gjort av dem imorgon… Ha det bäst tjejen!
    Kram ztina

  • Marie

    Tack för en jättetrevlig helg. Annica J hälsar att hon gärna hänger med nästa gång också. Gissa om Vi har BAD INFLUENSE på henne…. Ska fota mina pryttlar idag om ljuset någon gång kommer fram.

  • eyovine/maja

    Hej!

    det var kul att ses i helgen =)… Å mafiskt vackra saker har du i din blogg. Mitt första besök här inne… men jag kommer tillbaka!

    // Maja

  • sussies

    Ja, visst hade vi skoj i helgen men ganska stressande! Kortet blev ju jättefint med varma härliga färger och limtrådarna, ”vilka limtrådar”?!!! Äsch, det gör väl ingenting, syns ju att det är handgjort då, en del av charmen.

    TACK för din och Kamilla´s demo av BIA’n och för att vi fick se en del av alla dina vackra alster. En del hade jag sett tidigare men man kan aldrig få nog av att titta på allt vackert du skapar med dina magiska fingrar!

    Längtar redan till nästa storträff, men får hålla till godo med månadsträffarna så länge, inte illa det heller. 😉

    Har dock inte kunnat ta det lugnt och vilat idag då snickaren kom tidigt imorse och började riva ur badrummet som tog hela dan i anspråk och han kommer även imorrn men sen så ska jag vila lite iallafall.

    Sköt om dig vännen!

    Stor kram!!!

  • Carina

    Tack för ett trevligt sällskap i helgen!! Det var riktigt trevligt… Förstår inte vad Marie menar med att vi låter som ett gift gammalt par (hon skrev så i min blogg)… Har du någon aning?! ;o) Du kan ju vara glad att du inte fick limtrådarna på fotografierna, det fick jag. Ha det gott!! Kramen

Kommentera

