En altrad adventsljusstake.

Jag har fixat till en adventsljusstake med Inkidos produkter. Jag är sällan nöjd med de ljusstakar man kan köpa, och hittar jag en som jag tycker om, så kostar den en förmögenhet! Därför har jag engagerat mig i att göra om några, så att de passar mig bättre!

DSC_8083

Det här papperet med snökristaller tyckte jag passade utmärkt till detta.

DSC_8085

Manschetterna är gjorda av lite ståltråd och en prisma. Några rosetter fick det också bli. Stämpeln ”med önskan om” har jag använt hur mycket som helst! Den passade perfekt även här…

DSC_8088

Jag vet att det bara är oktober än, men det är faktiskt rakt så att jag börjar längta till advent…
Först har jag dock en stor härlig scrapträff att räkna ner till! Till helgen samlas 110 st glada scrappare för att ”tokpyssla” hela helgen! 🙂 Nedräkning pågår…

Tack till alla er som tittar in! Ett extra tack till er som tar er tid att lämna en kommentar, det värmer verkligen!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

20 responses to “En altrad adventsljusstake.

  • sussies

    Hej vännen! Jättetjusig ljusstake! Du lyckas förvandla allt du rör vid till guld! Den blev jättefin med manschetterna av ståltråd och prisma, kul idé! Snyggt papper också!
    Ja, nu har nedräkningen börjat inför helgens storträff, ska bli så kul och med tanke på att det är min första så!
    Ses där då vännen!!! 🙂

    Många kramar Susanne

  • Kamilla

    ÅÅÅh den är helt underbar!!!!
    Så fiiin 😀
    Ojoj här har du en till som längtar efter scrapträff så jag nästan är blå 😆
    Kram kram

  • Elisabeth Coursell

    Längtar också till julmånaden 🙂

    Såååå snygg adventsljusstake du fått till! Ett riktigt bra tips dessutom. Kanske skulle prova på det 🙂
    Ha det gott!
    Bettan

  • Monica

    Oj vilken kul och påhittig idé! Och riktigt snyggt blev det 🙂 Håller med dig om längtan till advent. Jag vill helst slänga upp ljusstakar och annat redan nu + dricka lite glögg 🙂
    Det är alltid lika roligt att kika in hos dig och se dina fantastiska saker 🙂
    Kram kram!

  • Marie

    Snygg! Så kallt som det är nu på mornarna så skulle det lika gärna kunna vara december! Ska ta med mig juliga saker till helgen….

  • Helén

    Den är helt fantastisk, Annica!! Jag fattar inte var du får alla idéer ifrån!! De känns så självklara när du visar upp dem här, men jag skulle aldrig komma på dem själv…

  • Emilie/Wildärtan

    Ja, en sån där adventsljusstake skulle då passa mig med:-) Urtjusigt!

  • Camilla

    Hej, ville bara tala om att jag tycker att din ljusstake är såååå fin. Verkligen kanonfin.

  • Mia

    Huuuur fin som helst ……har oxå nedräkning till helgen!!!!!

    KRam//Mia
    Ps: blev ingen beställning nu från sidan med punscharna….ev. senare =)

  • Birgitta

    Verkligen otroligt fin ljusstake. Kul idé.

  • Moma

    Ååå så läcker!!! Den här är den första altrade stake jag verkligen gillar!

  • lailass

    Sitter och bara njuter av allt det häftiga du gör!
    Du är makalös!

  • Nickan73

    Å jag som hade tänkt mig att bara måla, jag har fått helt andra ideer nu. Din blev verkligen ur snygg 🙂

  • sari hänninen

    fantastiskt inspirerande!

  • Britt-Inger

    Ja du, vad säger man…Ånyo har du skapat något så vackert i juletid. Helt otroligt!!!
    Kram.

  • Cath.

    Men plötsligt så längtar jag efter glöggen och julmyset, saknar ord för din fina ljusstake!

  • Petra/Paradise

    Jag är så sjukt jäkla imponerad utav dej!!

    Jag säger bara…WOOOOOOOW!!!!

    Tack för att du finns och inspirerar oss alla =D

    STOR KRAM Petra~om möjligt, ditt största fan! 😉

  • Lena B E

    Wow så vacker ljusstaken blev!! Superfin!! 😀
    Hoppas allt är bra?! Kramar från Lena

  • Lisa

    Vilken underbart fin ljusstake du skapat!! (Och det är ju bara EN av en massa fina saker!!!)
    Jag skall försöka mig på något liknande.
    Jag har lånat din bild till min blogg. Om det inte är ok, hör av dig så tar jag såklart bort den!

    TACK för en inspirerande blogg!!

    /Lisa

  • Emma

    Du är verkligen begåvad när det kommer till skapande, herregud vilken vacker adventsljusstake du har gjort! Den skulle jag gärna vilja ha hemma hos mig. 🙂

Kommentera

